3 Maj 10:11 - Snorigt

Dag: 2010-05-03
Tidpunkt: 10:16:42
Nu är pollensäsongen här igen märker jag. Pollen och damm. Ush. Jättesnorig och ont i magen.

Jag och hjärtat skjutsade maami till Lotta i Fredags för de åkte till mallis i lördags, lite fuusk sådär. Sen åkte vi hem till challe en stund, båda var trödda så vi kom hem strax efter 00. Skönt! I lördags blev det en shoppingvända och lunch med bästa Jessica. Senare så åkte vi ut till pappa där blev det grillning och så kollade vi på körslaget. Jag tyckte vi skulle ha vunnit :(. Sen kom vi hem och började städa! Skönt. Började möblera om också. Massa yta blev det.

Nu behöver jag nya gardiner till rummet, stora tjocka svarta gardiner!

Snart ska jag gåt ill jobbet börjar 11:00 och slutar 20:00. Sen jobbar jag i helgen 10-15 och på lördag ska vi hämta mamma, Lotta och Tom på flygplatsen.

Idag har jag städat, kollat på film och fixat mat. Yey me!
Tyck till

Tyck till här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-postadress? (dold)

Hemsida/Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0