26 Januari 21:14 - Spotify

Dag: 2010-01-26
Tidpunkt: 21:21:53
Sitter och försöker kirra en Spotifylista, det går sådär. Vet inte vad jag vill lyssna på. hah. Just nu lyssnar jag på en av de bästa låtarna från Twilight. Kollar lite smått på film också. Hjärnan går på högvarv så den värker nått enormt. Idag har det varit jobb. Sen har jag finally fixat tid till håret, klippning blir lunch 23 Feb och färgning blir 8 Mars. hur ska jag klara mig? jag funderar på att bli red head, lite mer än sist!

3 år och 10 månader

Någon som har Natasja - spring 2 fall?

Jag hatar huvudvärk.. Det är kaos. Sånt jävla kaos överallt. Jag vet inte. Jag orkar inte. Måste ta tag i saker och ting och sortera igen.


En suddig Lina innan julfesten 09!
Tyck till

Tyck till här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-postadress? (dold)

Hemsida/Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0