7 Februari 21:29 - Utgång

Dag: 2010-02-07
Tidpunkt: 21:38:07
Den här veckan har jag haft fullt upp. Jobbat sent. Igår var det utgång med massa trevliga tjejr på Konrad. Emma fyllde år så de var förfest hemma hos henne och Sara på Råby och sen fick vi skjuts ner på stan och hade VIP till Konrad så vi slapp köa och betala. Skööönt. Väl där inne så var det segt innan allt folk kom. Men sen dansade vi, och dansade och dansade. Jag har nog aldrig dansat så mycket på krogen nån gång, herregud! Tack Allihopa för en bra kväll! Och tack bästa Jessica <3 Efter Konrad skulle vi till Bill och Bob men de var fullt så vi kom inte in. Ringde älsk så han kom och hämtade oss. Jag fick en cheeseburgare från donken. När vi kommer till Stenby så kryllar det av poliser och massa zighenare. Polisen fotograferar dem allihop.

Träffade även Sandra som jag inte träffat på länge!

Imorse vaknade jag utan att vara bakis 08:11. Jag som hade tänkt ha sovmorgon. Men som vanligt så sket det sig.
Sen ville jag ut och gå men ingen ville gå ut med mig :( Sen var vi hos Frederics farmor och fikade för att fira Frederic. Sen åkte vi till hälla så jag fick shoppa lite! REA is teh shit. När vi skulle åka därifrån så var det 2 bilar som hade krockat så vi åkte en liten omväg. Polisen kommer och precis när de har åkt över vägen så är en bil på väg att åka ut på vägen där vi åker, så vi höll nästan på att krocka också. Den här gången blev både jag och älsk riktigt rädda. Äckligt nära. Jag undrar hur reglerna är där egentligen..
Tyck till

Tyck till här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-postadress? (dold)

Hemsida/Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0