1 Februari 22:51 - Jag klarade det!

Dag: 2010-02-01
Tidpunkt: 23:01:50
Jag klarade det där provet som jag har gruvat mig för ett bra tag. Efter X antal timmars pluggande klarade jag det, på första försöket! Heja Lina, jag är faaktiskt stolt över mig själv. Och jag hade gott om tid kvar. Men så sköönt att jag har gjort det nu.

Jag och älsk har kollat på G-Force, så jävla söt film! En film man kan se flera gånger. (som att jag inte har sett typ alla mina filmer flera ggr.. ) "varför sitter q så långt från o?"

Jag sitter på sängen med Dellan, shit vad otymplig hon är jämfört med den lilla. Nej nu blir det film och sova. 


En bild från nyår 08-09..

Tyck till

Tyck till här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-postadress? (dold)

Hemsida/Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0