22 juli 07:32

Dag: 2009-07-22
Tidpunkt: 07:38:58
Guess what? Jag är redan vaken. Jag somnade efter kvart över tre i natt.. med blodsprängda ögon. Strax före klockan 7 så tyckte tydligen en kollega att jag skulle upp och jobba, men inte då, Lina har ju semeseter! Han ville veta vilken buss som gick var.. hah, så jag pallrade mig upp och körde ett varv  runt cityringen för att själv vakna till liv och för att bilen skulle få åka lite längre och bli liiite varm. så efter ca 2 timmar och 30 minuters sömn så sitter jag här.. Ska nog läsa tidningen och sen ska jag slå på en film och försöka sova igen.. Meen jag känner mig snäll så ni får en cambild, nyproducerad från min nya dator!


Ibland kan man vara söt, trots en finne på hakan!


Orka vara så seriös hela tiden, jag är trött!
Tyck till
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

kanske är därför. Själv bodde man i skultuna innan man flytta till göteborg. Har nog även träffat dig på fester och så. Ser att du med gillar foto. Men jag kunde inte hitta några bilder...

2009-07-22 @ 12:46:11
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Tyck till här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-postadress? (dold)

Hemsida/Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0