Och var tog helgen vägen?

Dag: 2009-02-01
Tidpunkt: 21:51:36
21:16
Nu halvligger jag i min säng och kollar på Beck - Skarpt läge. Trist att kolla på den ensam, men så är det ibland. I Fredags så skyndade vi oss från jobbet för vi skulle till Surahammar för att Camilla och Frederic skulle dica deras tatueringar, Frederic rinfde honom som tur var och fick vera att han inte mådde bra så han kunde inte idag. Så då tänkte vi dra ut, men de blev inte ås. Det blev sängen och film istället. Igår så vaknade Frederic före mig så jag tvingade honom att somna om, det gick inte så bra. Men jag gick iaf och gjorde mackor och tände ett ljus och sjöng för honom, för faaaktiskt så fyllde min lilla älskling hela 20 år!! och jag 20 år och 20 dagar. ;) Sen så fixade vi oss och gick ner på stan för att shoppa. DEt gick typ åt helvete. Hittade fan inget :( Sen rog vi bilen till hälla där Hjärtat skulle till systemet. Han var så lycklig, han såg ut som en liten pojke. Jag minns inte att jag var sååå lycklig. Sen blev det hälla shopping och Ica MAXI. Älsk skulle ju kirra tårta, så jag hjälpte honom att köra vagnen och hiotta prylarna. Och as usual så hittar man lite mer. haha. Sen vare bara att skynda sig hem. Jag började plocka ner granen, tyckte att det var dags. Sen typ preciiis när jag tagit undan den och bytt om så knackar det på dörren. Älsk gjorde tårtan under tiden så den var nääästan klar. Sen fick de hjälpa till att fixa kaffe och så, för de var ju inte klart. :P

Sen när vi alla hade fikat och så så åkte dem hem och vi började fixa oss för det blev bestämt att vi skulle Bowla på kvällen. Så när vi typ var klara och jag hade halft lyckats med att locka håret med min plattång så kom Andreaz och så började vi dricka lite. En Cube, sp,räckte heeela vägen ner på stan,  inte för att det är så långt. men ändå. Väl nere på stan vandrade vi mot Strike där vi träffade på Jenny och Veronica. Klockan 21:00 hade vi bokat bana 17. Dock var de innan oss sjukt sega så vi fick väl banan typ 21:10. Jaja, det gick väl sådär. Jag förklorade inte och jag vann inte. haha. Efter det så begav vi oss till Silk, där jag inte varit på sjuuukt länge. kom hem 02:15 inatt.

Vid sjutiden imorse så gick älsklingen upp för han skulle till Surahammar på polspel. Jag sov till femtonminuter över tio när mamma ringde och väckte mig. Jag skulle försöka somna om, men det gick inte. Så jag vaknade och tog ett skönt bad. sem gick jag och la mig i sängen igen. Väntade på att klockan skulle bli 15:00 för då skulle Camilla komma och hämta mig för vi skulle till sura för de skulle fixa sina tatueringar. När jag ska sätta mig i bilen halkar och och smalbenet slår till bilen och aaaj, vad ont det gör. sen åkte vi och påväg dit vare en IDIOT som nästan körde in i bilen. Sen kom vi till OK i Sura där älsk var sen så försöte vi få tag på han som skulle fixa till tatueringarna. Nästan 1 timme satt vi och väntade! sen åkte vi hem till honom men han mådde tydligen jättedåligt enligt hans mamma. Aaaah vad arga vi blev. Han kunde väl ha ringt? IDIOT. Sen åkte jag och älsk hem till pappa för att kika på min bil. och så kikade vi på nya tvn. Sen så åkte vi till mamma och jag fixade hennes dator. Idioter på PCCity sa att det var fel på nätverkskortet och att hon måste köpa ett mytt. men nej så vare ju inte.  Sen så lämnade älsk mig hemma och han åkte på träning och jag försöker blogga samtidigt som jag kikar på Beck så det tog ett tag att skriva. HAHA. Nej försöka få bort huvudvärken och sova kanske. Jag hoppas den här veckan blir lite bättre.
Tyck till

Tyck till här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-postadress? (dold)

Hemsida/Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0