Julafton imorgon? Näe

Dag: 2008-12-23
Tidpunkt: 21:20:51
21:17
Jag har ingen som helst julkänsla, så trist :( Sämst på att blogga också.. Men jag jobbar ju jämt känns det som. Igår var jag och Camilla ute på hälla på IKEA och MAXI. Sen åkte vi till henne, fixade tvätt och plockade upp hennes matvaror och sen åkte vi till mig. Där blev det vit-ischokladshjärtan. Goda ärom! Sen blev det spaghetti och köttfärssås. Jobbar fredag och sen är jag ledig :D lääänge :) Jag är trött. Ska väl hjälpa till lite mer kanske. Hörs.

GOD JUL! såhär lite i förväg.
Tyck till
Postat av: Camilla

Hej Gumman! God Jul!!! Nu har jag kommit hem efter allt jul firande. Det ska bli skönt att bara sätta sig för att kolla på en film med mina älskingskatter. :P Vi hörs! KRAM

2008-12-24 @ 21:32:36
URL: http://www.kitsch.se/

Tyck till här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-postadress? (dold)

Hemsida/Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0