Hej mitt vinterland!

Dag: 2008-12-04
Tidpunkt: 09:40:42
09:37
Uh, nu sitter jag inne i min lägenhet och kikar ut på snön som ramlar från himlen. Det är fint och mysigt, dock är det inte lika mysigt att gå i det, eftersom de smälter och blir blött på en gång, trist. Men det är snö på backen iaf! Ska snart gå till jobbet, sista dagen innan helg! såå nice :) Jag och Maami ska nog ta en tur till Eskilstuna :) Sen bär det av till Sthlm, Yeeey :D Men VAD ska jag ha på mig? Klänning? Kjol? Stövlar? AAAaaaaaaaah, jobbigt det här. SnöLina ska snart ut och gå igen eftersom jag ska jobba har jag hört. Själv ikväll igen, men det ska nog gå bra :D Fick ju sällskap igår så hoppas på det idag också :) Nej torka lite och sen gå ut och bli blöt igen, kretslopp?
Tyck till

Tyck till här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Vad har du för e-postadress? (dold)

Hemsida/Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0